Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 1 augusti 2010

Gruvgatan 13

I lördags blev det en dagstur till Gruvgatan 13 i Falun (http://www.gruvgatan13.se/). Vilken otroligt mysig och STOR butik det var! Jag hoppades på att de skulle ha kvar sådana smarta zinklådor som man kunde ha fjärrkontroller i, men de var slut. De hade gått åt som smör...

Jag passade på att Kikade igenom REA-bordet och fyndade då dessa vackra saker.



Jag kunde inte motstå att köpa tofflorna. Tänkte ha dem på jobbet. Det känns faktiskt lite bättre att åka till jobbet nu när man får ha dessa på fötterna.



Bytte ut bandet som var innan till den smala spetsen som man knyter över foten. Jag köpte även ett vitt sidenband som man kan ha någon gång. Det kan ju vara roligt att variera sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie