Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 1 augusti 2010

Borta bra men hemma bäst!

Hej igen!
Nu är vi åter hemma efter en veckas semester i husvagn i Rättvik. Jag måste erkänna att det är rätt skönt att vara hemma igen, men lite ångest har jag över att börja jobba igen i morgon. Det har varit riktigt skönt att vara hemma ett tag. Jag tror även katterna är glada att vi är hemma och kan busa med dem. Doris ligger här tätt brevid medan jag skriver.

Rättviksveckan har i alla fall varit toppen! Vi har ätit och druckit gott och gjort dagsturer runt om i Dalarna. Det enda som jag saknat denna vecka var sol! Solen lös med sin frånvaro utom en dag så färgen man fått tidigare i sommar har redan börjat blekna.

Jag kommer nu visa mina loppis och inredningsfynd jag gjort i kommande inlägg.

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en mysig vecka :)

    Men som du säger, hur mysigt man än har det så är det faktiskt så att hemma är bäst :)

    Ska bli spännande att se dina fynd!

    Hoppas arbetsdagen går bra idag!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie