Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 15 oktober 2010

Målad gästsäng

Äntligen har gästsängen blivit vit, utan en enda rinning, tack vara men underbara sambo. Tack hjärtat, du är så duktig!





Visst blev det fint!



Frågan är hur jag ska göra med stolen, måla eller inte?



Nu fick jag användning av mina ljushållare jag köpte i Rättvik.


Pottan har fått ett annat innehåll nu.



Min följeslagare Doris sitter i fönstret.




För tillfället var det roligare att titta på fåglar än in i kameran....


Nu är det äntligen helg och vi har börjat att lightrusta badrummet på övervåningen. Det kommer att dröja innan det blir klart men vi är på gång iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie