Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 24 oktober 2010

Kura Skymning

Idag på eftermiddagen var jag och mamma och besökte Madame Nyberg. Jag hade fått en inbjudan att komma på hennes "Kura Skymning".

I butiken blev vi (hon hade räknat med 140 personer) bjudna på en supergod hemmagjord kantarellsoppa, bröd och dryck. När man ätit klart fick man gå runt och titta på allt fint hon har i butiken. Man skulle kunna ta med sig nästan allt hem!



Detta blev dagens inköp. en ljusstake i glas och tre små ljushållare för värmeljus. I går var jag in och köpte en ny tvålpump till nya tvättfatet och JDL julmagasin.

Tack otroligt trevliga "Madame Nyberg" för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie