Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 9 februari 2010

Nya garderobsknoppar


Jag bytte garderobsknopparna igår innan jag gick och lade mig. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska måla om dörrarna eller listen runt...

Idag har jag grundat skrivbordet. Får måla med täckfärg i morgon. Måste be Hendrik att köpa en till burk.

Sedan har det hänt en tråkig sak idag med huset. Golvvärmen i badrummet uppe har gått sönder, så troligtvis måste vi bryta upp golvet för att byta ut den. Det betyder att för tillfället har vi inte någon värme alls där inne eftersom det inte finns något element. Därför måste vi köpa ett provisorsikt element och sedan kommer vi att få rusta badrummet tidigare än vad vi tänkt. Sånt som händer när man är husägare antar jag, trist är det i alla fall när man inte är gjord av pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie