Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 18 juli 2010

25års kalas!

I går, lördag, bjöd jag hem "släkten" som ville fira att jag fyllt 25 på kafferep.
Jag hade bakat sju sorter, chokladbollar, brysselkex, drömmar, hallongrottor, bullar, rabarberrutor och självklart den givna jordgubbstårtan. Tog aldrig några bilder på min dukning (jag hade inte fått en kamera då!) men det kanske blir ett arrangerat kort lite senare. Jag tror att det väl smakade i alla fall, även om det blev mycket över. Det ska jag bjuda tjejerna på ikväll.

Måste nämna några av mina presenter som jag fått. Jag fick ju som sagt en ny digitalkamera eftersom androidmobilen som jag fick av Hendrik i födelsedagspresent inte hade en sådan bra inbyggd kamera.


Hendrik premiär tog ett kort på mig i morse. Inte så vackert men det bjuder jag på.



Den osminkade verkligheten kanske?


Sedan fick jag presentkort på en blomsterhandel, där jag ska köpa bärbuskar, ett dubbelt våffeljärn, ångrengörare, halsband, vin mm. Blommorna och presenterna från mormor visar jag i egna inlägg.

Jag är så otroligt nöjd med mina presenter och firningar över huvud taget. Jättetrevligt igår med alla släktingar och väldigt trevlig kväll med tjejerna och sedan ska vi inte glömma min riktiga födelsedag. Jag och Hendrik firade den i Tallin. Strålande sol och massor av mys! Kan inte ha haft ett bättre 25års firande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie