Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 15 september 2012

Naja Design och Pingstkyrkans loppis

Oj vad jag har fyndat idag!







Dagen började med ett besök på Pingstkyrkans loppis som bara har öppet två dagar i veckan, torsdagar och lördagar. Ibland hittar man något och ibland inget. Idag var en det en dag som jag hittade massor!

  


Undra om man kan säga att man har börjat samla på gamla tvättbrädor? Tror jag har tre redan, men kunde inte motstå denna med äkta platina och när den kostade några ynka guldpengar. 

Efter att jag varit på loppis åkte jag till en vacker inredningsbutik som finns här i Sandviken, Naja Design. I den butiken har jag haft ett presentkort väldigt länge men aldrig tidigare funnit de rätta tingen. Antingen har jag varit för snål eller har det bara inte känts helt rätt. Jag vet att jag är fånig, men när jag får ett presentkort vill jag köpa något som jag verkligen fastnar för, något speciellt. Det måste kännas helt rätt, och det gjorde det idag.

  

Tycker reor är toppen, se så mycket jag fick för mitt presentkort!


 


Ställ, kudde och kalender för endast 28 egna kronor!

Ikväll blir det tjejmys hos en kompis, men först ska jag och symaskinen arbeta lite!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie