Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 13 juni 2010

Nu är den min!

Så jag har väntat att denna bok ska släppas, och nu har jag äntligen den i min hand.
Trevliga Madame Nyberg slog till och med in den så det kändes extra exklusivt att öppna och bläddra i den.




Bilderna är otroligt fina och recepten verkar riktigt goda. De kommer jag garanterat att provbaka så småningom. Det jag saknar i boken är fler bilder från vissa rum från Anette´s hem, för hon har det ju så otroligt fint. Det känns som man missar en del som hon skriver om i texten men inte visar i bild.




Nu får man längta till i höst när Ingela Broling & Petra Eriksson släpper sin bok Lev vackert. Det är boken som kommer efter Romantiska hem och inspiration i vitt. Den boken är helt underbar och jag har tittat i den hundra gånger och varje gång upptäcker man något nytt. Så tror jag även att Lantlig Charm kommer att bli.



Boken med den framsidan vill jag ha! De kommer även att släppa en med en annan framsida om jag förstår det rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie