Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 december 2009

fortsätter in i köket..



Vi har ett otroligt stort kök. Från början var det en 1,5 rummare där det "halva" rummet gjordes om till ett större kök innan jag flyttade in. Här har jag spenderat mycket tid. Köksön har varit toppen att baka på. Kommer nog att sakna det här köket med mycket skåp och avlastningsyta. Men vem vet, det kanske blir en köksö i nya köket också så småningom...
Tycker att mitt matbord och stolar är så fint! Det var en helt vanlig furumöbelgrupp som jag målat vit. Barstorlarna har också fått sig en omgång färg. De kommer att få vara nere i vår relax i källaren i nya huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie