Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 december 2009

Lägenheten


Jag börjar med att visa upp hallen. Det man inte ser är att innanför ytterdörren, till vänster på bilden står en vitmålad gammal tamburmajor och på väggen hänger en vitmålad stor spegel. Tamburmajoren kommer att flytta hem till mamma och deras hall. Älsklingen har något emot den. Vet inte vad faktiskt men han måste väl få vara med och bestämma lite han med nu när vi köpt ett gemensamt hus. Han har faktiskt öga för det där med inredning så jag brukar få ge mig ibland. Till höger i bild finns tre inbyggda garderober och man ser in i köket. Dörren leder in till badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie