Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 december 2009

Sist men inte minst...



har vi sovrummet/vardagsrummet.
Ett fyrkantigt rum där jag lätt fått plats med hela tjejgänget.
Älskar min vita Ektorpsoffa. Den syns inte på bilden men den står där, jag lovar. Självklart får den följa med till huset, och vem vet det kanske blir en till.
Såklart resten av möblerna också följer med, annars kommer det ju att eka inne i huset!
Den största förändring när vi flyttar kommer bli på kvällarna. Nu är vi ju alltid i samma rum jag och älsklingen och på kvällen när jag går och lägger mig sitter han antingen i soffan eller ligger i sängen och tittar på TV. I huset kommer vi ha TV:n i vardagsrummet... Men man vänjer väl sig att somna ensam får jag hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie