Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 12 december 2009

Välkommen!

Hej och välkommen hem till oss!

Denna blogg startar jag för att jag själv blir så inspirerad av andras inredningsbloggar . De bloggar jag läser mest kommer jag att länka till.
Jag har tidigare bloggat om min vardag och inte fokuserat så mycket på inredning och recept som jag tänkte göra i denna. Förhoppningsvis kommer den att ge lite inspiration!

Eftersom vi inte har flyttat än så tänkte jag passa på att visa vårat boende på 46m2 som vi har trängts i tillsammans i snart ett år.
Det kommer att bli underbart att få flytta till ett större boende som man kan inreda med loppisfynd blandat med nytt. Man kan förändra mycket med lite vit färg! Penseln kommer att bli min bästa vän här framöver.

För tillfället är det kaos hemma i lägenheten. Vi bor bland kartonger och IKEA kassar. Tur att jag tagit lite bilder på lägenheten innan denna förvandling.
Här kommer de!

Kram Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie