Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 19 juni 2011

Svärmor på besök

Igår kom min kära svärmor och hennes sambo på besök i vår Vita Sockerbit.

Här ser ni dukningen...



..innan alla tacoskålar med diverse grönsaker kom fram.


Underläggen köpte jag i butiken Lavendel och Lantliv i Bergby.



Ser lite bättre ut att duka med än de bruna runda i kork som man kan köpa billigt på bland annat IKEA.


Använde mina efterrättsskedar för första gången.


Jag samlar på besticken "franska liljan". Det tråkiga är att det är så himla svårt att få tag på knivar...

Servetterna kommer från IKEA. Kunde inte låta bli dessa söta rosa servetter även fast jag gärna använder vita. Tycker att de ser så somriga ut.


Ny tavla ovanför orgeln.



Tyckte att texten var så fin. Inköpt på Erikshjälpen i Gävle för en billig penning.


Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie