Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 25 juni 2011

Trevlig fortsättning!

Igår var jag och Hendrik på midsommarlunch hos mamma och hennes man.
Eftersom vädret var som vanligt på midsommar, ostadigt, åt vi olika sillar och andra fisktillbehör på altanen under tak, och tur var väl det! Till efterrätt fick vi falska potatisbakelser samt jordgubbar och grädde, smaskens! På kvällen hade vi grillpartaj hemma i vår vita sockerbit. Riktigt trevligt var det med bland annat kubbspel. Det hör verkligen sommaren till.

I år gjorde jag en liten midsommarkrans för att bli lite extra midsommarfin.



Den skickliga fotografen är min kära sambo och i bakgrunden ser ni min mammas vackra vita hem.

Som sagt, trevlig fortsättning på denna midsommarhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie