Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 17 juni 2011

Det var inte igår...

Hej, det var inte igår!

Jag har haft ett långt uppehåll pga ingen motivation av varken att blogga eller fixa här hemma.

Fortfarande är inte skafferiet klart men nu har iaf panelen kommit på plats och jag har köpt en dörr.



Fortsättning följer...


Sedan måste jag ju visa min nya byrå i hallen. Tycker att den passade så bra där.




Samtidigt som den är väldigt praktisk. Nu slipper nycklar och annat "fult" ligga framme.





Visst är blommorna vackra?




Dessa fick jag nu när jag slutade på en gymnaiseskola som jag vikarierat på nästan en termin. Supertråkigt att sluta och på måndag blir jag arbetslös igen. Detta eviga jobbsökande... Skulle vara skönt med en fast tjänst nu. I sommar ska mitt examensarbete bli klart iaf!

Lackskorna hittade jag på en loppis för länge sedan.


Smarrigt med körsbär.Det är fullt av kart på våra körsbärsträd.



Undra vad man kan göra för spännande bakverk eller andra spännande saker som innehåller körsbär!


Det har hänt lite fler saker här hemma och jag har bland annat en till möbel att visa samt gästrummet som jag fixat till. Fortfarande har jag inte hittat någon inspiration till vårt tråkiga sovrum men jag hoppas att när jag väl hittar en möbel eller sak så kommer inspirationen smygande. Samtidigt måste vi börja spara pengar för vi har bokat en resa till Thailand nästa år!

Kram så länge!
Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie