Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 14 december 2011

Fraktsedlar

Idag visar jag ett av mina stilleben. Detta står på skåpet i vardagsrummet. Som ni kommer att märka här framöver har jag plockat in en hel del mossa och dess invånare...


Jag har ju nämnt tidigare att vi hjälper till att plocka ur en gammal loge med uthus och ibland hittar man några godbitar, bland annat dessa underbara fraktsedlar. Jag antar att de satt runt utsädessäckarna bonden köpte in att så med.


Jag hittade även några rostiga, vad det nu är som passar perfekt som ljusmaschetter. Härligt rostiga.


Gammal charm!

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie