Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 13 december 2011

Redan lucia...

Hej kära vänner, det var inte igår!

Har faktiskt pyntat lite här hemma även om jag inte visat något på väldigt länge.

Därför börja jag med att visa min nya fina duk som jag fick i helgen när vi var på parmiddag! Vilken tur att jag nämnde att jag var ute efter en stor vit duk till rumsbordet. Tusen tack snälla du!


Visst är det fint med manglade vita dukar?

På bordet står den stora adventsgruppen som jag gjort. Den består av massa mossa och vita hyacinter.


Tänk att det redan är lucia och tredje ljuset är tänt...

Ses snart igen!

Kram från Emelie

1 kommentar:

  1. Hallå Emelie
    De va ett tag sen ,kul att höra av dej:)
    Så fint du har de och duken passa ju perfekt på ditt bord.
    Ha en fin kväll.
    Kramen Anette

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie