Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 16 december 2011

Tiden går så fort...

Jaha då har vi ägt den vita sockerbiten i exakt två år!
Sedan är det exakt tre år sedan som jag och min underbara sambo träffades för första gången. Tänk vad tiden går fort, det känns nästan som igår...

Såhär ser hörnan ut i hallen. Måste erkänna att den ser mycket mysigare ut i verkligheten. På bilden syns det knappt att det lyser ur kunsen.





Dessa vackra virkade små prydnader hittade jag på pingstkyrkans loppis igår. Kunde inte låta bli att köpa dessa små sötnosar när de kostade nästan inga pengar alls!



Nu ska jag mysa och njuta av att det är fredag och strax kommer hjärtat hem med den mat som vi åt på köksgolvet då den 16 december för två år sedan.

Kram så länge

1 kommentar:

  1. Ja tiden går sååååå fort och för fort!!!
    Ha en skön helg!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie