Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 14 december 2010

Julkort

Idag fick vi vårat första julkort för iår!
Det var från svärmor och hennes sambo.

Julkortet kom i ett paket som innehöll två sorters te, pepparkaka och julknäck.
Självklart måste vi testa det på direkten!



Tack snälla gulliga ni för paketet.


Måste berätta att på fredag ska jag ventilera mitt examensarbete så pluggeriet fortsätter även denna vecka.
Lördag blir det middag hos mormor och morfar i Hudiksvall och på söndag ska det handlas julklappar.

Hoppas ni också får en toppenvecka!

Kramar från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie