Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 5 december 2010

Pigtittaren

Nu har jag gjort lite jul på pigtittaren och för övrigt tagit bort lite saker på skåpet vid matbordet.

Polkargrisar i strut hör julen till.



Hängde upp några av mormors små hjärtan.



Julgransljusen med röda siffror köpte jag av Madame Nyberg.



Tycker att det blev riktigt fint på min vackra pigtittare.

Hoppas ni får en toppenvecka!
Min består av plugg...

Kram från Emelie

3 kommentarer:

  1. Hej! har precis hittat din blogg :) vilket fantastiskt fint hem ni har!!! Du är verkligen kreativ som 17,knycker lite ideér till vårt "på väg mot mer vitt"-hem :)
    Fortsätter att kika in då och då!! MvH Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Första gången jag är här!
    Vilket mysigt hem & vilken härlig blogg du har!
    Hit kommer jag gärna på besök igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Vad glad jag blir att du hälsade på hos mig efter mitt lilla besök.

    Jag lägger till din fina blogg på min lista, så jag hittar hit igen!

    Polkagrisar hör väl julen till! Gott & juligt! :)

    Önskar dig en härlig tisdag! Kramar Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie