Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 7 december 2010

Tallriksställ

Tack snälla mamma för detta fina tallriksställ! Jätteroligt att få present på en helt vanlig tisdag, som blev lite bättre nu.



Den här kommer att bli perfekt för att spara plats på julbordet i vår vita sockerbit.
Sedan tycker jag att tallriksstället blev fint även utan travar med tallrikar också.



Jag och Hendrik?! Kärlek i juletid.



Man tar helt enkelt vad man haver och gör något kreativt av det. Roligt att använda hjärnan till något annat än att tänka bråk och ekvationer...

Ha en fortsatt trevlig vecka!
Kram från Emelie

1 kommentar:

  1. Jättevackert, vet du vart din mor har köpt talriksstället?? Har letat länge utan att hitta

    Victoria
    piripiri6@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie