Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 5 december 2010

Triss i pepparkakshjärtan

Idag har jag haft en toppendag! Ätit gott och fått fina presenter. Kan man få det mycket bättre en andra advent som denna?



Vi har varit med Hendriks familj på julbord på Axmarbrygga. Sedan åkte vi hem till dem. De har fått det så fint! Måste jag säga att både svärmor och Hendriks brors sambo också snöat in på vitt?

Av svärmor fick jag två otroligt fina tunikor som är lite "shabby chick" som hon köpt i Thailand. Ser verkligen fram emot att börja använda dem! Tusen tack snälla du!

Detta var lite om min dag, men det jag ville visa var att jag även fick fyra stycken pepparkakshjärtan som hon bakat. Jag kunde inte låta bli att genast börja pyntade med dem här hemma. Långsamt blir det mer "juligt" här hemma!

Pepparkaka på bordet mellan soffan och fotöljen



Pepparkaka på skåpet under TV:n


Pepparkaka i köket.

Sedan har jag ett kvar som vi får se vad jag gör med så småningom...

1 kommentar:

  1. Du är helt otroligt kreativ Emelie..vilka idéer du har..blir ju så himla fint...
    Varma julekramar
    Svärmor:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie