Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 15 februari 2011

Husgeråd

Idag har jag varit in på Myrorna i Gävle. Med mig hem fick jag ett gammalt strykjärn, köttkvarn och våg med vikter.



Köttkvarnen kunde jag inte motstå och den kommer att få vara i mitt skafferi som vi har planer på. Vågen kommer att bli en fin detalj någonstans och strykjärnet blir fin i min tvättstuga. Tvättstugan planerar jag för fullt i mitt huvud. Roligt att ha planer...

Nu blir det temys framför bygglov. Dit ska vi söka nästa gång. Tycker hon är så otroligt duktig med inredning!

1 kommentar:

  1. Åh så fina saker. Dom kommer ju passa perfekt i skafferi eller tvättstuga, det är sånnt som gör det så mysigt o hemtrevligt.

    Ha en underbar helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie