Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 5 februari 2011

Spegelbyrå

När jag var på loppis häromdagen sprang jag på denna fina spegelbyrå till ett mycket bra pris!



Jag är så nöjd, för jag har letat efter något att ha på den väggen.

Lite vårkänsla med rosor?




Adventsglasflaskorna kommer att få vara kvar hela året fast lite utspridda.




På Dollar hittade jag på dessa ljusstakar? Eller vad kallas dessa? Jag har liknande men inte krackelerade. Tycker det är fint!



Det var allt för denna gång. Förhoppningsvis kommer vi att börja bygga ett hörnskafferi i pärlspont ikväll eller imorgon. Det känns bra.

2 kommentarer:

  1. Men oj vilken fin spegelbyrå du hittat! Vart hittade du den? Va roligt det är när man springer på nåt som man känner "är rätt"!!

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Din spegelbyrå ser nog exakt ut som en jag växt upp med, mamam har den nog hemma nu tror jag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie