Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



fredag 18 februari 2011

Fredagsmys!

Är det inte underbart med fredag?!



Ännu mer underbar är den när man kommer hem från stallet och ser detta på bordet. Mitt hjärta han kan han. Överraskningar är det bästa jag vet näst efter hjärtat så klart!

Ser ni vad jag ser i bakgrunden?



Igår var snickaren här och började med vårat hörnskaffer! Det kommer att bli hur bra som helst när det blir klart.



Imorgon blir det stallet sedan kalas i Fjärden. På söndag är det dags för årets första dressyrtävling. Håll alla tummar och tår att det ska gå bra.

Trevlig helg önskar Emelie

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie