Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 5 februari 2011

Vår

Jag har haft bloggtorka en längre tid nu... Inte haft någon inspiration alls att fixa här hemma. Hemmet har bara känts tråkigt och jag tycker att alla andra bor så fint, men nu är det ändrig på det! Fick för mig att jag skulle göra det lite mer vårigt med vårblommor. Det skapar faktiskt en annan känsla. Jag letade efter vita tulpaner, men precis i den blomsteraffären var de slut så då slog jag till på dessa!



Kanske kan vara roligt med en liten färgklick också?




I julklapp fick jag denna smarta förvaringsbox som man kan gömma tv-dosor i. Toppen!

3 kommentarer:

  1. Det blev helt fantastiskt ljuvligt med de rosa tulpanerna..de liksom lyfte helheten..:)
    Har själv just nu den färgen..Kram..Ps..

    SvaraRadera
  2. Åh, vad smart! Du vet möjligtvis inte vart man kan få ta på den, eller nå liknande?:) Kram Mathilda

    SvaraRadera
  3. Hej Mathilda! Jag vet tyvärr inte vad man kan få tag på sådana längre. Hör med din inredningsbutik eller varför inte Tradera? Annars får du hålla koll på loppisar efter lämpliga askar!
    Den som letar hon finner!

    Kram från Emelie

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie