Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 28 mars 2010

Äntligen en snyggare mörkläggningsgardin!

Nu har äntligen IKEA fått in rullgardiner i 120cm bredd!
De har varit slut på dem jättelänge, så vi har haft ett svart lakan hängt för fönstret.
Tror jag ska köpa textilfärg så småning om och måla en schablon så det ser ut mer som en gammeldags rullgardin som sticker fram bakom vanliga gardinlängder.



Nästa gång jag åker förbi IKEA ska jag köpa gardiner. Tror jag köper lika som de jag sydde om till kontoret, så var lugn, gardinerna som hänger där nu ska bytas ut fortast möjligast. De hänger där enbart för att vi skulle mäta ut var vi skulle skruva fast upphängningarna till gardinstången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie