Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 24 mars 2010

Hon är för rolig




Ibland blir man bara full i skratt. Sitter vi uppe och tittar på TV ska Doris stå mitt framför och krafsa på TV:rutan. Vet inte varför hon gör så, om det är för att det sprakar eller om hon jagar något på rutan.

Nyss lekte hon med en topz som hon kastar runt och jagade och innan hade hon dödat en fluga. Måste säga att hon gör lite nytta i alla fall.

Måste tillägga att hon är mycket bättre i ögonen nu. Rinner inte alls lika mycket och nu kisar hon inte längre. Ska köpa ett medel som tar bort missfärgningar så får vi knäppa lite finare bilder sedan. Svärmor har redan erbjudit sig så jag hoppas att det står kvar. Skulle också vilja ha någon fin bild på mig och Hendrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie