Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 14 mars 2010

Doris




Vår lilla familj på tre har växt till fyra. Den 4 mars flyttade Doris hem till oss.
Nu har jag äntligen fått en vit perser. Doris har precis fyllt ett år så hon är alltså ingen kattunge längre. Kunde inte låta bli att ta med några bilder som jag fått från uppfödaren. Den sista bilden tog Hendrik här hemma när hon ligger på skrivbordet i kontorhörnan. Som ni ser har hon en ögoninflammation som vi håller på att behandla. Det ser mycket bättre ut nu men hon kisar fortfarande lite.

Hon och Smulan börjar komma bra överrens. Första dagarna morrade Smulan fort hon såg henne men nu kan de lukta på varandra utan att de gör något. Det känns jättebra. Sedan blir Doris mer och mer kurig. Hon sover med oss i sängen och sitter gärna med i soffan. Hon är fantastiskt snäll att sköta på alla sätt och vis.
Vem vet, det kanske blir en kull med kattungar nästa år!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie