Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 14 mars 2010

Stockholmsweekend


Nu ska det äntligen bli av, jag och mamma ska ensamma åka på en miniweekend till Stockholm över påsk! Det ska bli så otroligt mysigt att bara åka iväg hon och jag. Vi har aldrig varit iväg på något sådant tillsammans ensamma förut. Ser verkligen fram emot det, att få strosa runt på stan, dricka kaffe på någon mysig uteservering och snacka massa skit med min lilla mamma. Hoppas verkligen att vårvädret håller i sig så den mesta snön försvinner tills dess.
Längtar!

2 kommentarer:

  1. Ska bli så mysigt, mitt lilla hjärta. Äntligen får vi lite egen tid tillsammans.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Ha det så jättemysigt..hälsa mamma../Rita

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie