Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 17 mars 2010

Vår!


Doris satt i fönstret i morse brevid den vackra vårblomman som jag fått av svärmor. Kunde inte låta bli att knäppa ett kort på min vackra misse som smälter in i vårt vita hem. Tror att hon också längtar ut till våren. Ett annat vårtecken var att jag såg krokusar i Shell/Lidelrondellen påvägen hem från jobbet. Då är det vår när krokusarna tittar fram ur snön. Helt underbart!

Sedan måste jag nämna att jag varit ute och promererat nu två dagar irad. Man börjar bli lite mer inspirerad att göra något åt vikten så att man slipper gömma sig i vassen i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie