Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 24 november 2010

Advensgrupp

Är den inte fin så säg?!



Med hjälp av Älsklingen fick vi till denna fina julgrupp. Tycker den blev riktigt fin. Jag hoppas att den håller sig fin länge, minst en månad till!



Sifforna köpte jag hos Madame Nyberg.

Brickan som nu är vitmålad köpte jag på Owes.



Blommorna köpte jag på Bernö. Fler än jag gillar den butiken...

Ser ni snön!?



Såklart det inte är riktig snö! Det är dekorsand som jag köpte på DollarStore, men visst ser det äkta ut?!




Sedan var det ju ett måste att ha lite tomtar vid det "fjärde ljuset". Nu är det bara en månad kvar till Julafton. Oj vad tiden går fort...

Hoppas ni får en trevlig fortsatt vecka! Min är fylld med plugg, häst och förhoppningsvis lite mer pyssel!

1 kommentar:

  1. Vilken fantasi du har hjärtat. Super fin!!!
    kram mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie