Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 20 november 2010

Shoppoholic?!

Varför ska det vara så roligt att shoppa inredningssaker?!
Jag kan iallafall inte låta bli även fast jag var ute i ett annat ärende just idag....

Det började med att jag åkte förbi Nybohandel idag och besökte butiken Wallevin ordentligt för första gången. Jag hade sett en ljusbricka hos Madame Nyberg för ett tag sedan som hon berättade att hon köpt där. Gissa om jag blev glad när den fanns kvar! Väldigt bra pris var det på den också.



Köpte även små bokstäder som bildade ordet "Advent". Sedan passade jag på att besöka Owes eftersom jag var i närheten. Då blev det saker som fick följa med hem. Som jag längtar till att börja adventpyssla på rikgit. Måste erkänna att jag köpt på mig rätt mycket saker nu på slutet som det ska pysslas med....



Jag tänkte att den röda rosen fick symbolisera min längtan efter Advent och Julafton. Den fick jag när jag var med på en tävling inne på Valboköpcentrum. Det var Nybohandel som var där och gjorde reklam för sina butiker. Så passande när jag nyss varit dit!



Ljushållarna köpte jag tidigare på Madame Nyberg. De är så söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie