Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 22 november 2010

Pyssel från Panduro

Förra veckan skickade jag efter lite pyssel från Panduro.
Nu väntar jag bara från ett paket från Tradera så ska det pysslas!



Börjar längta till att slå in paket nu och lägga dem under granen. Först måste de inhandlas bara.... Jag och Hendrik har i alla fall bestämt att det blir en riktig gran iår!



Nu ska jag fortsätta att adventsstöka till Shirley, Sanna och Sonjas vackra stämmor från nya skivan, Vår Jul. Funderar på att dra på mig målarkläderna. Är lite pyssel som måste målas först innan jag visar det här.

Hoppas ni får en lika trevlig vecka som jag hoppas på!
Kramar från Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie