Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 1 september 2010

Det var inte igår...

Hej kära bloggläsare!

Det var inte igår som jag uppdaterade bloggen men nu får det bli ändring på det. Minst ett i veckan måsta jag försöka få till. Det är ju inte så svårt!





Jag tänkte börja med att visa två saker som äntligen fått på sig en omgång färg...


Jag börjar visa upp min vedkorg!



Funderar på om jag skulle ha skrivit något på den. Jag tror att det skulle vara snyggt med en mörk text för det skulle passa bra till det mörka golvet och den svarta kaminen. Vi får se hur jag gör.



Måste berätta att igår premiäreldade vi i kaminen och då passade vi på att grilla marshmallows! Det var riktigt mysigt (och gott) måste jag säga. Jag har faktiskt ställt in mig nu på en härlig höst med mycket kamineldning och många tända ljus.


Även golvlampan har blivit målad!



Jag trodde att lampskärmen skulle bli fin till men jag har ångrat mig. Nästa projekt är att köpa tyg eller lakan och sy en lampslöja i stället. Tror att det kommer att smälta in bättre i min inredning.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie