Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 16 september 2010

Villa Antik

I söndags var jag och Hendrik till Ockelbo och besökte Villa Antik. Oj vad mycket fint det fanns där. Superfina skåp och andra möbler som de målat vita. På övervåningen har de loppis så där passade jag på att köpa 22 stycken glöggmuggar och en bricka som de stod på. Jag blev jätteglad för muggarna, nu har jag en sak mindre att fixa inför julafton!




Vid kassan hängde den söta lilla dalahästen med den lilla spetsen knyten på en ståltråd.




Brickan liknande brickan som jag fyndat på Erikshjälpen för ett tag sedan, men storleken mindre. Jag såg på ett tv-program att de hade ställt en stor silverbricka bakon spisen som jag gillade.




Denna bricka får stå bakom diskhon.

2 kommentarer:

  1. Alltid roligt att läsa inlägg om vår butik, tack snälla du!
    Välkommen åter! Vi kan i dag erbjuda frakt till södra Sverige en stor möbel 600:- och till Stockholm 300:-
    Vi har alltid öppet Söndagar 11:00-14:00
    Kram / Sofia

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie