Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 29 september 2010

Välkommen!



Nu har jag pyntat om i lycktan på vår bro.



Brädan har jag målat med ett lager tavelfärg och skrivit välkommen på med griffelkrita. Den blev något för lång, men den får duga. Ljushållaren som hänger har jag själv designat med ståltråd.



Får ta någon bild senare när det är mörkt ute och ljusen brinner. Nu sitter jag och funderar på om man kan plantera en gran i en kruka och ställa på bron och pynta med t ex spets? Man blir så inspirerad när man läser magasin och surfar runt på andra bloggar...

1 kommentar:

  1. Så fin lykta med massa pynt i. Ser dekorativt och välkomnande ut.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie