Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 11 september 2010

Nutelladröm

Det är så roligt att baka!

Använde mig av samma grundrecept som förra kakan men jag hade i lite kakao i smeten.
När kakan svalnat smetade jag på ett lager nutella och toppade den med vispade grädde med en klick nutella i. Avslutningsvis pudrade jag på lite kakao.





Kakan var nästan godast dagen efter när den stått i kylskåpet och satt sig lite.
Sedan får man inte glömma lattén till!



Tårtgaffeln har jag budat hem från Tradera. På bilden ser de rätt stora ut men skenet bedrar...

1 kommentar:

  1. Mmm vad gott det ser ut. Även äpplekakan ser ju otroligt smarrig ut! Tack för tips!!!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie