Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 26 september 2010

Fönsterlampa i sovrummet

Nu har vi äntligen fått upp en fönsterlampa i sovrummet. Det är så mysigt att det lyser i fönstern nu när vi går mot allt mörkare tider...

Själva lampan fick jag av en arbetskollega som hade städat ur ett föråd och frågade om jag ville ha den. Hon har ju kikat på min blogg och sett vad jag har för stil. Besök gärna hennes blogg på http://radhuslangan.blogspot.com/.

Lampan hade från början ett väggfäste, men med hjälp från en annan kollega så fixade han loss det. Lamphållaren var antikfärgad, men med lite grundfärg blev den vit. Efter att jag gjort mitt, målat, var det Hendrik och hans kompis som fick ta över och leka elekriker, och här ser ni reslutatet!



Viste blev det bra?!




Tusen tack till alla inblandade!

Kramar från Emelie

1 kommentar:

  1. Hej, punktbelysning är A och O oh gör såå mycket, nu är det så mysigt att tända alla lampor här och var igen... så fin du blev i träskorna fr Gruvgatan 13, de passade dig perfekt!

    Gruvgatan har i sommar öppnat en blogg då hemsidan inte uppdateras sedan snart 2 år tillbaka, ser att många länkar till den gamla sidan ännu men här är nya adressen:

    gruvgatan13.blogspot.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie