Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



söndag 26 september 2010

Överaskad av min mystiska inredare till sambo!

I veckan när jag kom hem visade sig att jag bor tillsammans med en mystisk inredare. Älskingen hade möblerat om i sovrummet. Det började med att han hade vridit sängen. Sedan dagen efter när jag duschade hade han passat på att flytta in tvn som stod i allrummet på övervåningen in i sovrummet. Jag tyckte att det blev riktigt bra! Det blev ett helt annat lugn i rummet. Sedan har Hendrik fått för sig att han sover bättre. Det kanske är bättre feng shui nu...




Sängen har bytt vägg...



Vad tycks?



Nu blir även tjocktv:n använd. Det är faktiskt riktigt mysigt med sovrumstv.



Jag måste även visa att jag har köpt en vit kanna på Bernö och satt kärleksört i. Sedan har jag målat en ljushållare som var kopparfärgad från början.



Mina gamla biblar med vacker text fick pryda Hendriks sida.




Fortfarande har jag inte tagit mig i kragen och fixat sänggaveln. Sedan letar jag något skåp att ställa in i rummet. Jag ser också på korten att det ser väldigt kalt ut på väggarna... Men håller alltid ögonen öppna efter loppisfynd och den som letar hon finner...

1 kommentar:

  1. Va fint Ni har det i huset. Jag kommer att besöka din blogg flera gånger.
    Grannen Monica

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie