Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 4 februari 2010

Måla lister


Idag har jag börjat måla listerna i hallen samt i allrummet uppe. Redan efter en omgång med grundfärg känns det lugnare i rummen. Det blev så markant med träfärgade lister mot vita väggar. I morgon blir det att måla omgång två med täckfärg. Förhoppningsvis täcker det ordentligt så det räcker med två omgångar.
På bilden ser ni en del av vår inbyggda garderob i prånget till toaletten på övervåningen, som är till höger i bild. Den är toppen att ha gardiner, handukar och sängkläder i. Jag står i vårat gästrum när jag tar detta kort. Det kommer att bli vårt nästa projekt när hallen är klar. Eventuellt börjar vi med det när vi fått nästa lön, om jag nu kan vänta. Sedan är jag bra sugen på att börja med vårat sovrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie