Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 2 februari 2010

Veckans projekt, hallen!


Nu är veckans projekt igång!
Det är hallen som ska målas, eller rättare sagt det är en sida av hallen som ska få en makeover. Syns kanske inte så bra på bilden men jag har precis maskerat. Sedan ser man varför jag vill måla den delen. Tapeten har fått sådana fula fläckar efter en hatthylla som förra ägaren hade där. Inte så snyggt när det sticker fram ovanför klädskåpet. Sedan tänkte jag även måla listerna och slutligen skulle jag vilja ha ett väggord ovanför ingången från hallen in till vardagsrummet. Vet inte vad det ska stå än bara... Har kikat lite på Tradera.com för lite inspiration. Skulle helst vilja ha något ordspråk på franska. Men den som letar han finner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie