Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 6 februari 2010

Tallrikshylla



Jag shoppade en tallrikshylla för 65kr på Erikshjälpen. Helt sjukt billigt! Vet inte om jag tog den framför en annan men hon sade inget och jag ville inte fråga heller. Gäller att vara tuff om man ska göra de bästa fynden.
Köpte även en annan hylla som ska målas vit. Tänkte ha den brevid spisfläkten.
Det var ju meningen att Hendrik skulle spika en tallrikshylla men om han vill göra det nu ändå så finns det garanterat någon annan vägg att sätta upp den. Funderar på att sätta krokar längst under hyllan och hänga gamla koppar. Har sett det på några inredningsbilder och tycker det är så fint.
Först måste jag som sagt fram med penseln och färgburken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie