Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 17 februari 2010

Onsdag = Erikshjälpen har öppet!



Eftersom jag var i Gävle i ett jobbärende passade jag på att svänga förbi Erikshjälpen efter jag slutat. Köpte ett lakan som jag tänkte sy lampslöjor av i morgon när jag är ledig. Köpte även två små silverbrickor. Kan helt enkelt inte motstå dem! Jag tror att jag har lätt att fastna för vissa saker när jag handlar, som tex så dras jag alltid till skjorttunikor när jag ska handla kläder. Sedan fick även en vit kruka följa med hem. Ser ni vad den är "utsmyckad" med? Tittar man noga ser man att det är små änglar. Tror att den kommer bli fin med en grön växt i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie