Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



måndag 8 februari 2010

Välkommen hem vackra möbler!


Idag efter jobbet hämtade Hendrik hem två svarta ektorpfotöljer som jag hittade på Blocket.se igår. Han passade även på att hämta hem ett gammalt skrivbord som vi fått av mamma.
Efter det möttes vi upp på IKEA och köpte två vita klädslar till fotöljerna. Vi åt även middag där. Jag köpte även nya knoppar till de inbyggda garderoberna på övervåningen. Får se om jag får dit dem innan det är sovdags, annars får det bli ett av morgondagens projekt.

På bilden syns skrivbordet. Inom en snar framtid kommer den bli målad vit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie