Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 11 februari 2010

Smyckeskrin



Jag och en kompis var till Valbo idag och shoppade kläder. Självklart svängde vi förbi biståndsgruppen också. Fyndade ett litet smyckeskrin i "silver" för 10kr. Får se vad det kommer att få stå och se fint ut.

Tallrikshyllan och den andra lilla hyllan med lådorna har jag grundat och målat två lager med täckfärg. Får se om de torkat ordentligt till i morgon kväll så jag kan sätta upp dem i köket. Har fortfaranden lampfötterna och spegelramen jag hade i badrummet i lägenheten kvar att måla. Får se om jag hinner måla dem i morgonkväll.

Det gamla skrivbordet är målat och klart. Har inte tagit något foto på det för det är i det rummen jag håller på att måla för tillfället, men jag lovar, bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie