Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



tisdag 19 juli 2011

Bänken

Nu har jag äntligen en blomma i köksfönstret!



Det är inte vilken blomma som helst utan en rosa mårbacka som jag fick av mamma och hennes man när jag fyllde år! Kan inte bli en bättre passande blomma i ett kök.

Bänken är ett av fynden från ladan jag nämnt tidigare.


Den är nu vitmålad och på plats.

Mandelkvarnen köpte jag på loppis när min mormor och morfar var här på besök.



Den kommer att förbli blå eftersom min kära sambo skulle vilja få in lite mer färg...

Vad gör man inte för att de ska bli nöjda?!

1 kommentar:

  1. Men govännen så fint det blev! Kramar från Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie