Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



torsdag 7 juli 2011

"Presenten"

Här kommer bilder på presenten eller vad man ska kalla det som jag gav till min vän idag.



Fick för mig att jag ville köpa något när jag skulle träffa min gamla vän "J" som jag inte träffat på alldeles för länge, och ännu mer tydligt blev det när jag hittade en gammal kökshandduk med hennes initial på loppisen idag!




Tack gumman för en toppenkväll med smarrigt fika och trevlig pratstund. Så skönt med vänner som det känns precis som vanligt med fast man inte träffats på väldigt länge.


The och thefilter (världens smartaste uppfinning för lösthe) köpte jag på Cajsas skafferi. Burken och handduken kommer från Pingskyrkans loppis och brickan kommer från Ånyo


Köpte även lite saker till mig själv på loppisen, men bilder på dessa kommer när jag väl får användning av dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie