Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



onsdag 13 juli 2011

Soppåse

Titta nere på golvet till vänster!


Hittade sopställningen på gården som vi plockade ur. Kunde inte motstå den men det är ju inte supersnyggt att sätta en plastpåse direkt i. Därför sydde jag mig en tygpåse som man kan gömma soppåsen i. Smart va?

Jag tycker i alla fall att det blev bra.





Här ser ni hur jag gömde den riktiga soppåsen!


Eftersom det var så roligt att sy gjorde jag även två små ljuspåsar att ställa på byrån i hallen.


Dessa sydde jag fast en spets på.

Gulligt värre!


Måste skvallra att jag har börjat grunda en del av möblerna, bilder hoppas jag kommer snart och imorgon är det kalas här hemma!

Kram så länge

2 kommentarer:

  1. Det var verkligen en riktigt snygg sopkorg du har fått tag på och tygpåsen du sytt till var ju perfekt att gömma fula plastpåsen i :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie