Inredningsblogg där jag visar min tolkning av vit inredning.
Jag kommer även att dela med mig av gamla samt nya favoritrecept!

Välkommen att inspireras!



lördag 23 juli 2011

Glada Hudik

Igår åkte jag och min underbara andra hälft till Glada Hudik för att hälsa på min mormor och morfar som bor så vackert där vid havet.

Där blev vi bjudna på supergod smörgåstårta i lusthuset när vi kom!

Innan vi åkte till Kjelles och Albert & Herbert plockade vi ca 7L rödvinbär. Mormor ville inte ha för hon hade redan i frysen, men det ville jag ha!

På Kjelles köpte jag lakansväv och ett &tecken med passande text!




På Albert & Herbert fyndade jag den här lilla tavlan med text.




Blomman fick jag av min svärmor med sambo när jag fyllde år och golvlampan som skymtar i bakgrunden fick jag av min sambo!




Kan det bli mer sant?


Innan vi for söderut igen så blev vi bjudna på hemmarökt egenfiskad-fisk, potatis och remouladsås som avslutades med kaffe och kakor. Min mormor kan det där med mat hon!

Mätta och nöjda efter ett trevlig dag tillsammans med mormor och morfar for vi hem till vår Vita Sockerbit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck!
Det värmer.
Kramar från Emelie